Zpátky v realitě

24. prosince 2011 v 12:14 | Míša K. (Miqelka) |  Den po dnu
Nechápu proč mi dělá takový problém napsat pár řádků sem, když mě to baví. Nechápu sama sebe, ospravedlňuju se tím, že asi nikdo se v sobě nevyzná... doufám.

ANO vrátila jsem se z cesty do Jihoafrické Republiky. Vrátila jsem se tak nadšená, že jsem to sama nečekala. Na této cestě jsem si uvědomila pro mě důležité hodnoty a věci, kterých si vážím. Jsem ráda, že mi Masarykova umožnila podívat se na druhý konec světa. Velké díky patří učitelům, lidí, kterých si většinou vážím. Bohužel jen většiny a ne všech, protože s některým si prostě nesednu a jde o názory v dosti zásadních věcech, je to učitelka občanské výchovy a tak nějak se ignorujem. Což je podle mě nejlepší řešení.

Chtěla bych napsat sálodlouhý článek o cestě a o všem, ale je to celkem těžké. No není, ale pro mě jo... Začnu a pak přestanu, protože musím jít nebo začnu koukat na film a jiné "důležitosti".
Ve stručnosti ;)
O cestě do Durbanu

30.11. Jsme se dopoledne sešli v Brně na autobusovém nádraží u Grand hotelu, abychom se rozloučili s rodinnými příslušníky a hurá odjezd Praha - Ruzyně. Autobusy Student Agency jsou pohodlné, krásné a za ty peníze se vyplatí. Skoukla jsem asi čtyři díly Teorie velkého třesku (ten seriál mi celých 10 dní šíleně chyběl!). V 19:30 jsme vzlétli směr Frenkfurt. Pá pá česká republiko.

1.12. Let dlouhý 11 hodin je opravdu hodně, zvlášť když sedíte tak blbě - úplně uprostřed letadla za každé strany lidi, ve chvíly, kdy jsme měli vystupovat jsem měla pocit, že mi odumřely nohy, opravdu. Dobrá zpráva neodumřely a ještě lepší : JSEM V AFRICE! Protože jsme měli menší problém s ulítlým letadlem v Kapském Městě, naštěstí nám British Airways dali další let zadarmo - platit další letenku, to by mě zruinovalo. Takže v Durbanu jsme byli asi tak v 5 odpoledne - to už následovala jen cesta do hotelu, kde se vyřizovaly formality. Pak konečně spánek.
Program byl přeplněný. Budíček hezky v 6 hodin a pak už se jezdilo po exkurzích. Střídalo se to - jeden den soutěž další volno, což byla nějaká exkurze nebo výlet. Podívala jsem se na stadion, kde se v roce 2010 hrálo MS ve fotbale. Byla jsem ve stejné šatně jako hvězdy vítězného španělska, na stejném trávníku. Navíc na stadionu je lanovka a skvělý výhled na město a moře. Skvělý zážitek.
Jeden den jsme si taky užili koupání v aquaparku s aquáriem. Viděla jsem ryby, které znám jen z obrázků a televize byli odděleni jen sklem, fascinující, krásné, perfektní!
Byli jsme i v místní přírodní rezervaci. U nás je to rostlinka tu, rostlinka tam. No a v Africe jsem koukala na zebry, nosorožce, ty vzácné krásné nosorožce a byli takovej kousek ode mě. Zážitek na celý život. Bylo tam spousta pštrosů, pakoňů, kachen a zahlédli jsme i hrochy. Z hrochů mám trošku strach... ta jejich tlama je tak obrovitánská :D

No bylo by toho víc, ale tyhle tři dny mám prostě v paměti. Možná napíšu zvláštní článek na téma Jihoafrická Republika, letiště a tak dále, ale dneska je štědrý den. Váoční nálada všude, u nás sice jiná, ironická, cynická a krásně vtipná. Pořád si stěžuju, ale na druhou stranu miluju vánoce u nás doma ♥

Teď se vrátím do postýlky, pohádky sice miluju, ale musím si počkat na ty svoje srdcové. S čery nejsou žerty, Hrátky s čertem - tuhle pohádku miluju jako žádnou jinou, srdcová záležitost, koukám na ni vždy, když ji dávají, Popelka a včera jsem koukala na statečného kováře, zámek - no spíš zřícenina, kde byli vězněné princezny je klášter v Dolních Kounicích, tam to dobře znám.
Do postele, protože mám rozečtenou knížku. Nádhernou, takovou posmutnělou, ale je o tom, co je věčné přátelství. O krásném přátelství. Jmenuje se Tři kamarádi, doporučuju :))

Mějte se krásně, přeji nádherné vánoce, dárky, ale hlavně si je užijte. Vánoce nejsou o dárcích.

1 člověk ohodnotil tento článek.